2012-06-12

Jahaja

Ligger i sängen just nu men jag vet inte om jag orkar försöka sova för jag veet hur jobbigt det är. Kommer ta minst en timme (rätt trött idag nämligen) men hjärnan hinner jobba på ordentligt under 60 minuter.

Idag har jag faktiskt ridit michelles (ammies mamma) andra häst chantana! Verkar vara en otroligt skojig kuse med stort register. Dock är hon lite trasig så det var bara skritt och några få travsteg. i vanliga fall tkr jag det är urtråkigt att traggla öppnor, slutor och så vidare i skritt men på chantana var det faktiskt roligt! Men jag hoppas att jag får chansen att testa på åtminstone traven också nån gång :)

Kvällen spenderades med Hanna vilket var mkt trevligt. Imorgon ser det ut som så att jag ska ta det lugnt och på kvällen ska jag rida markarbete i min systers grupp, ponny igen wiho :D sen blir det uteritt med vanliga gruppen , myspys! Sov så gott mina vänner, det kommer jag garanterat göra när sömnen väl infaller ;) pöss

Inga kommentarer: