2012-06-23

Kryssning och midsommar

Hej hej hemskt mycket hej. Sämst uppdatering.

I onsdags (till torsdag) var jag kryssning. Överraskning för lilla Elin som fyllde år :) hade faktiskt riktigt kul och trevligt tills jag fick snefylla och det blev kaos. Punkt. Men det är sånt som händer, nya tag! :)

Idag var det ju midsommarafton och dagen spenderades med fina Hanna. Vi var först på srk och jag red en tur i skogen på Elsa. Sedan åkte vi ut till betet och pysslade och kollade hästarna och Hanna red Marion. Fasen var flugor och bromsar det va! :( men annars var det jättemysigt och idag (av alla dagar?!) har det ju faktiskt varit sommarväder!

Sen åkte jag direkt till nån o Södertälje där min familj va på grillfest och först hade jag astråkigt då det bara pratades cykel men när vi började med lekar hade jag skitkul :) dock var vi hemma redan tolv men det blir väl så när man festar med gamla träningsfreak ;) nädå, ganska skönt faktiskt då jag fortfarande e lite sliten från kryssningen.

Nu ska jag väl sova tänkte jag så Godnatt!

Inga kommentarer: