2010-12-26

jultove

Tänkte slänga in ett par bilder från igår, givetvis på mig själv ;p haha, jag har faktiskt rakat håret på ena sidan och det är sjukt snyggt men gör sig inte bra på bild så därför får ni vänta tills ni träffar mig eller om jag mot förmodan lyckas ta en bild där det inte bara ser ut som sjukligt håravfall.

Julafton var toppen! Fick mina svampbob-hörlurar i julklapp som jag verkligen ville ha, haha. De är jätteballa måste jag säga, sitter dessutom bra och har bra ljud. Sedan fick jag min favoritparfym (SJP - lovely) en väska och örhängen. Juste, jag fick en sminkkurs på make up store också plus produkter :D anyways, annars åt vi väldigt mycket hela dagen. På morgonen gick vi alla (storfamiljen utom stefans barn, Morbror, johanna plus kusin) till en pulkabacke och åkte snowracer plus hade stjärtlapps-race! Galet kul var det, vi hann även äta en lussebulle med varm choklad och grädde innan vi gick hem och laddade för julbordet + kalle anka ;)

På kvällen umgicks vi bara som man brukar göra på julafton, jag gick och la mig först av alla, inkluderat barn på 8 år och äldre män. Men jag mådde inget bra och var livrädd för att bli sjuk så ville bara somna så fort som möjligt. Sov 13 timmar och idag har jag mått bra.

Jaha, det här med bilderna sket sig. Jävla dator! Fick in en bild iaf på mig å julle vid bordet ^^Nu ska jag nog gå och lägga mig, imorgon ska jag följa med Julle och leta efter en jacka, på kvällen ska jag och pappa på bio och se harry potter :D Nighty night <3

Inga kommentarer: