2010-12-29

köldskador

Var i flottsbro idag ett par timmar utan att åka skidor och hade dessutom Ebba med mig så kunde inte gå in och värma mig heller. Fick säkert några köldskador som visar sig vid något olämpligt tillfälle. Tog dessutom lugnande inatt (köpte en tel på avbet. igår :s) så var sjukt trött idag. Anyways för att gå tillbaka till luren, har velat köpa en touch i några dagar (hehe har varit helt emot touch förut..) och nu fick jag ett "JÄTTEBRA" erbjudande och 5 minuter senare stod jag med en HTC wildfire i handen. Var överlycklig i ett par timmar tills jag insåg att jag kanske inte borde impulsköpa såna saker. Jag slösade dessutom massa pengar på annat kraffs. Gash men jag har iaf en smartphone, woho, ANDROID (y)

Nu ska ja baaada, var sjukt längesen.. Skum och massage on, pusshejs

Inga kommentarer: