2010-12-21

tisdag

Hej hopp! Har inte varit inne på datan på ett tag.. I helgen har jag haft det riktigt trevligt. Fredagen spenderades hos Josse tsm med henne och Klara, vi drack groggar och hann dessutom med att kolla på kommissarie späck, den sög :p haha jag trodde faktiskt den skulle vara sjukt rolig men blev rätt besviken även om jag garvade en del...

På lördagen åkte jag och Ebba till södertälje och mötte Janette, vi tog en sväng i centrum innan vi åkte hem till dom och klädde granen, lyssnade på julmusik och testade systembolagets julsortiment plus lite annat flytande välmående. Söndagen var jag lite trött och låg i soffan hela dagen vad jag minns.

I måndags kom Nova hit som vanligt och hon har betett sig lite annorlunda (bl.a. kissat inomhus :o) idag var det hos vet och det tydde på en förgiftning men det kan även vara en tumör :( !! vi får hoppas att hon blir bättre snart.. anw på kvällen hade jag min sista ridlektion med måndagsgruppen och det gick fan dåligt, usch. Efteråt fikade vi allihop och sen fick jag och julle skjuts hela vägen hem av snälla Johanna :D

Idag var jag också i stallet och kollade när Julle red, dock var det under 15 minus ute så vi satt och myste uppe i cafeterian, till Julles stora glädje som slapp mina "mer ytter, driv, lätta i innerhanden, julle glöm inte yttersidan, julle gör si gör så" haha det är fan jobbigt ibland att sitta på läktaren, spec när man blir påmind om det eftersom Ebba alltid tittar konstigt på mig när jag smackar lite tyst för mig själv :p

Nej nu ska vi ta och sova, det är ju en dag imorgon också! Pusshejs! :)

Inga kommentarer: