2008-08-10

All I want is you

http://www.youtube.com/watch?v=hHXau3zAe7E
så jävla skööön låt! älskar den verkligen :p är från junofilmen btw, åh dör på den ^^ <3 idag blev jag upptvingad vid 2.. hatar att bo med massa morgonpigga idiotfolk!! såå jobbigt ja vill sova ut. vad ska jag göra uppe endå liksom? kanske kan gå och våldgästa någon men ja gissar på att de flesta inte är hemma eller SOVER! så jag får sitta här ensammen och lyssna på (åtminstone bra) musik ^___^ men ska väl fixa mig å sen ta å ringa någon , typ PAPPA å be honom fixa abonnemanget nån jävla gång så ja kan ringa å smsa från mobiiiilen! nej nu ere slut på junomusik , nu lyssnar ja på don't worry be happy (med roliga djurbilder ;)) .... men men,,. aah jag vet inte, vad händer ikväll då? jag känner för att kolla på typ bambi, lilla sjöjungfrun eller nån sån där bra film ^^ aja, hejdå hoppas folk har det roligare än mig (eller nej förresten hoppas inte det för det är orättvist)

Inga kommentarer: