2008-08-06

te<3

god kväll ^___^
Idag på morronen (okej, 4-tiden?) gick jag till kakan, vi kollade på vänner typ, sen våldgästade vi klara där vi åt bullar :p sen gick vi till mattias lala men ja å kakan gick därifrån rätt snabbt för att lämna dom ifred. sen gick vi lite vilse i salem jaja :p klockan kanske var halv 11 eller nåt när vi gick till sofia och kolla film, spela spel och åt glass :) mkt trevligt. vid 2 eller nåt gick ja iaf hem å nu sitter ja här som vanligt, suck :p

imorn vet jag inte vad jag ska göra , skulle följa med viktor till kungens kurva men jag vet inte hur det blir med det .. annars kommer jag nog ligga i sängen hela dagen. jao jao, kanske ska lägga mig endå, har redan vart inne på alla sidor , utom UM iofs , here I come :p sen sängen, godnatt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Godnatt =)