2008-08-08

tankar


f e m m a f e m m a
vad är mest värt egentligen? att vara nöjd med sin kropp eller att kunna leva ett normalt liv? nu har jag gått ner 4 kg på en vecka och skulle lätt kunna fortsätta men jag kan inte äta middag med släkten & familjen, jag kan inte hitta på saker med vänner för jag orkar inte, jag kan inte somna av illamående, jag kan inte sitta still längre stunder för då svimmar jag nästan när jag reser mig. Men det positiva med att svälta mig är att jag lyckas hålla mig borta från rakbladen.. men idag har jag iaf ätit ganska mkt (väääldigt mkt egentligen om man jämför) men jag är fan rädd att börja äta oxå, att de kommer sluta med hets å ja kommer få sjukt cp ont i magen.

Men hursomhelst, jag tror jag tänker nöja mig med ett bmi på 18. Det är inte så farligt endå även om ja hade vart nöjdare på 15. dock har jag legat där förut å jag vet att jag fortfarande inte är glad å man mår bajs. men jag vet inte, ska ta det lite lugnare nu iaf, inte samma extrema diet ja levt på några dagar nu, för det funkar inte i längden, jag har pratat med L också, hon hjälper <3 sen den 18:e ska jag på samtal igen. så ja ja, jag tar en dag i taget. Imorn ska jag träffa eva å på måndag linda , ja saknar er båda mkt! och om ja har energi kommer det bli så mkt roligare att träffas, det vet jag.

Idag var jag ute å joggade/gick snabbt i över en timme. gick tills benen vek sig å ja var tvungen att sätta mig, trodde jag skulle svimma helt ensam i skogen, sen när ja kom hem typ dog jag så mamma fattade typ att ja börjat svälta mig igen (det händer ju lite då&då :p) så whatever, just idag tycker jag fan inte att det är värt det, sen vet jag ju inte hur ja kommer känna imorn , men idag ska ja iaf unna mig mat!

Inga kommentarer: