2008-08-19

känner du stressen , ja då känner du mig ;p

nu blev ja skitstressad inför fjällen, har ingen aning om vad jag behöver, har inte handlat nånting!! aaah. förhopningsvis blir de bättre imorn när ja hämtat lite utrustning å har liite mer koll iaf. Jag vill ha tåg tider å så med ^^

Idag har jag iaf varit med älskling ¨å det var så jäävla mys att träffa dig igen <3 först när ja kom gjorde vi lite picknick (kakor, saft å cigg :p) å gick med Zera till en äng, där var vi kanske nån timme eller en å en halv. Sen åt vi middag med hennes föräldrar :) Sen skulle hanna å marie (hennes mamma ;)) åka å rida på mälaarhöjden så då följde ja me, det var faktiskt rolit fast lite kallt ^^, dom red på platån ett ställe så ja åkte bil upp med deras ridlärare å fick ha hennes stora ridgeback i knät xD

Efter ridningen var de egentligen fika men vi gick ut å rökte sen låg vi på en gräsmatta, lyssna på musik och såg ett stjärnfall!! fett coolt det var aslångt :) å nu kommer vi inte ses på jättelänge IGEN <'3 förlåt för att ja ska åka till fjällen så länge "/ men aja, always look on the bright side of life, vad kul när vi ses igen xD

Vid 10 (!!) ringer pappa å är suur för att jag inte e hemma, KLOCKAN 10 LIKSOM!! han ba: men vafan det e ju skola imorn!
HERREGUD vad jag stööööör mig ÅÅÅH!!! får verkligen damp det kryper under skinnet på mig hur jobbig han ska vara.

jag är jävligt pigg å vill inte sova heller för då blir det morgon snart och skola >< .. död åt det! JAG. VILL. INTE !! HAAAATAR SKOLAAAN! så jävla trist, ointressant, jobbigt, frustrerande osv osv. fmkgnjkwe

1 kommentar:

Anonym sa...

Det långa stjärnfallet var helt klart en fiskmås.