2010-11-11

behöver klippa mig

my hair is a mess!! blir galen, går runt med mössa och ser ut som en man/flintis. Tar typ evigheter att få till det för att det är för långt så man kan liksom inte rufsa till det för då blire för stort men det e fult som stryk om man inte rufsar det!! craazy.. så nu har jag seriösa tankar på att klippa mig riktigt kort. Kort kort kort. Antingen det eller rakat på sidorna/ena sidan. Men jag vet inte asså ja hatar att gå till friösren för dom e så feega å gör ALLTID fel! Jag ska typ efterlysa nån idiot på um som vill träffas å klippa mig :p värt ska fan göra det nu!

2 kommentarer:

Fanny sa...

Hej, fin blogg :)!
Tänkte bara fråga vilken/vilka sidor som du hittade dom där 2 vita (studentklänningarna) som du skrev om i april? Riktigt fina är dom, och jag håller på och letar efter en studentklänning just ju och har kollat runt på massa olika sidor men ingen som fallit mig i smaken ännu. Om du minns så skulle de vara jätte snällt om du kunde skriva de :)!

Klara sa...

Haha läskigt öga x) <3