2010-11-06

tjappa

long time no see. tänkte försöka sammanfatta de senaste dagarna lite. I onsdags var jag först och träffade psykologen och vi pratade lite om att målet är att jag inte ska behöva henne längre men som det ser ut nu så behöver jag henne mer och mer. Alltså ju längre tiden går desto mer fäster jag mig vid henne och desto svårare kommer det bli att sluta även om jag mår bra. Men ja, vi kom aldrig riktigt fram till ngn lösning på det problemet. Efter vårat samtal så hämtade pappa, julle och ebba upp mig å vi åkte ner till farfar , tog drygt 3 timmar men kändes fan som dubbla tiden, skiitsegt. Tur att Ebba har lätt för att åka bil iaf.

När vi kom fram så fick vi mat (no shit) men det var jättegott, regnbågslax och potatissallad! Senare skjutsade pappa mig och julle hem till morfar 3 mil bort där vi skulle sova. Jag träffade en överläkare här omdagen som skrev ut starkare sömnmedicin till mig (finally) så tydligen somnade jag på typ en minut när vi gick å la oss. hahah, på torsdagen så var pappa kvar hos farfar å ja å julle var hela dagen i tidaholm, till lunch bjöd morfar på babylon-pizza :D det e kebabkött, champinjoner, färska tomater, isbergssallad pommes å kebabsås på, världens goaste pizza!

På fredagen åkte vi först till mormors grav och sen vid lunch kom pappa å farfar å vi åkte ut till farmors minneslund. Sedan vart det lunch hos farfar igen (älgstek och potatisgratäng ;)) innan vi for vidare till norrköping för att hämta upp min morbror som skulle till stockholm :) När vi kom till rönninge var jag hemma någon timme innan jag åkte till Kenny på lite chill/hemmafest, var rättså trevligt faktiskt. Vid halv 2 åkte vi hem ill Janette men vi stannade bara där någon halvtimme innan vi åkte hem. Det braiga är att jag inte gick sönder något alls nästan på hela kvällen! Mkt pga att jag drack kontrollerat, var i princip nykter när jag kom hem.

Idag kom Ebbas uppfödare med familj plus Ebbas mamma och deras andra hund, en border collie, det var full rulle här i huset :D jättekul var det! Idag är även Tia och Johanna här så ikväll ska vi plus Julle spela spel å äta chips. Trevligt trevligt. Fan vad långt det blev ;) puss å kram ha en bra kväll!

Inga kommentarer: