2010-11-14

bloody sunday

good morning starshine :)

Min helg har varit himskans trevlig faktiskt. I fredags åt jag och Klara först middag här hemma, klyftpotatis å fläskfile med gräddsås. Sedan vandrade vi över till Danne med systemetpåsarna i högsta hugg. Där träffade vi ett par av våra vänner plus några andra människor. Varav en liten pojke som äälskade att skryta om sina fylleäventyr osv. Störde mig lite på den ja.. hursomhelst kom J och vi pratade och redde ut en del saker och det känns bra. Sugit att saker som hände för flera år sedan kan skapa såna avstånd och osäkerhet. Inte lätt att vara ung och dum.. ;)

I lördags var vi och handlade hela familjen utom Jeff och det var lite skojsigt, inte ofta vi gör det :p på kvällen åkte jag till Hanna och umgicks lite med henne. Var hemma tolv igen och sov över 12 timmar inatt utan sömnmedicin (y) Nu tänkte jag och julle baka havrebollar, pussbajs! <3

1 kommentar:

Klara sa...

Störde mig också på honom lite ><