2010-11-10

lill-lördag

hallojsan!

Tänkte uppdatera hur veckan varit hittils. Rätt grått och tomt. Ringde soc i måndags så nu måste jag skicka in en massa papper typ kontoutdrag, sjukintyg, papper från af å massa annat crap. Sen ska ja komma dit på en längre intervju å ansöka om försörningsstöd. Troligtvis kommer jag inte bli beviljad bostadsstöd om jag fatta han rätt så får väl stå ut med att bo hemma :( vill så gärna flytta!!!!!

Sen på måndagkväll red jag och det gick rättså bra faktiskt. Men jag är så sjuukt otränad! herregud :o Igår var jag hos psykologen och det gick inte så bra som det brukar, vi har liksom fastnat lite. Men hon frågade om jag ville börja i DBT på sjukhuset så jag ska fundera på det...

Idag har jag jobbat lite och sen har jag varit med Hanna. Men nu ska jag se greys, puss

Inga kommentarer: