2011-01-10

biggest loser

Sitter och kollar på biggest loser och peppar inför träningen ikväll. Har räknat på det och mitt mål är att gå ner 15 kilo till sommarn. Då kommer jag ha ett bmi på 19, till skillnad från nu - 24 :o knas, jag skyller på medicinen vilket har en bidragande faktor men största sanningen är att jag legat på soffan och ätit chips i ett år. Slutade träna när vi kom hem från Kina och farmor gick bort. Sen har jag inte kommit igång igen.. men nu är det nya tider :D

Idag var jag hos psykologen och fick en dålig nyhet - min psykolog är gravid och slutar i början på maj. Ledsen som fan... men men - life goes on, det positiva är att hon slutar på våren och inte hösten.

I söndags var vi på bodaborg! Familjen + åsa stefan å barn och även tia å johanna (kusin + mamma :)) det var sjuuukt kul och jag rekommenderar det verkligen till ALLA! Det var galet jobbigt, vissa "celler" (lite som fångarna på fortet) var riktigt fysiskt ansträngande! Man är i lag om 3-5 personer och alla gör banorna tsm hela tiden. Nej det var galet kul och det kostar bara 160 per person, verkligen värt! Vill åka dit med vänner ngn dag (man kan va bara ett lag) hihi.

Idag har jag en vovve här, Svante. Han är 50% lagotto och 25% pudel och pumi. Jättesöt! Bara 6 månader. Han och Ebba går jättebra ihop. Imorgon är även Nova här och vi ska träffa Enzo, en dogo argentino på 60 kilo. Sen sätter jag stopp! ;)

Nu ska jag koka lite ägg och äta till mellis! Hej svejs!

Inga kommentarer: