2011-01-14

ledig

idag är jag och ebba ensamma och hon verkar tycka det är skönt. dock är jag lite orolig att hon inte är helt frisk och nu har hon spytt galla(eller nåt annat gult), hon har vart väldigt trött osv men det tror jag beror på att hon inte är van vid att ha så mkt hundar omkring sig hela dagarna. Hm jag ska se om hon blir piggare i helgen :)

Idag har jag än så länge bara kollat på tv å druckit två stora glas oboy med grädde :p det går bra för mig att banta xD å andra sidan har jag inte käkat ngt och det vitiga enligt min tro är inte VAD man stoppar i sig utan hur mkt kalorier. Sen kanske vissa vill ha vitaminer och må bra inombords men sånt tjafs sysslar inte jag med ;)

Ikväll ska jag äta middag med josse och sedan ska klara å vi dricka upp resterna från nyår, borde bli en najs kväll. Nu ska ja fräscha till mig lite å gå ner till Åsa på en kopp kaffe! pöss

Inga kommentarer: