2011-01-04

shulahopp

Nyss hemkommen från stallet, har ridit första gången i min nya grupp och det gick rätt bra om jag får säga det själv :D vikaren vi hade tyckte också att det såg mycket trevligt ut. Hanna var med och kollade vilket var lite jobbigt för hon är typ dressyrproffs. haha.

Annars händer det så att jag har kontakt med tre personer vars hundar jag eventuellt ska bli dagmatte/hundvakt till. En dogo argentino, en flatcoated retriver-valp och en chihuahua ;p Den förstnämnde väger 60 kg å chihuahuan väger 1,3 hahahaha. Fast jag kommer om jag ska va vakt till båda ha den lilla nattetid och den andra dagtid. Anyways, ska träffa hon med lilla vovven på torsdag och de andra nästa vecka, spännish :D

Ja... har inte så mycket annat att skriva tror jag. Har känt mig sjukt förvirrad och det har varit väldigt väldigt blurrigt senaste tiden, jobbigt... Träffa psykologen på måndag! Shit vad jag saknat hon, efter ett såhär långt uppehåll märker jag hur mycket hon hjälper mig och håller mig stabil när jag träffar henne varje vecka. Sen har jag iofs slarvat lite (mkt) med medicínen.. vet fan inte varför egentligen. Som sagt - förvirrad. Är också helt ledsen på en person men det har jag typ ingen anledning att vara tror jag så ska väl försöka sluta med det. Känns som jag förlorar precis alla mina vänner men så är det inte heller. Hej Baby Borderline.

Äsch, annars mår ja faktiskt rätt bra, mest för detta med hundarna hoppas verkligen det går vägen, speciellt med argentinon :D Anyways, godnatt på er, puss!

Inga kommentarer: