2011-01-18

joinat gubbklubben

har troligtvis ryggskott. Har ju haft rätt ont i ett par månader men igår efter duschen så bara högg det till som fan och jag kunde inte röra mig. Grät av smärta! Idag är det lite bättre men när jag ska resa mig ur soffan måste jag vrida mig, sätta ner knäna på golvet och sen ta stöd mot soffan för att komma upp till stående. Inatt sov jag på soffan för jag hade lagt mig och det GICK INTE att ta sig upp, jag kunde inte flytta mig ens en centimeter.. fan, så jävla jobbigt :(

Hundarna är inte här idag, skulle inte klara av det.. Nu har jag tagit två alvedon får se om det lättar lite. Jag som hade sett fram emot att rida ikväll, i detta tillstånd går det INTE. fuck fuck fuck.

Det positiva är att innan detta hände ägde jag på aerobics :p

3 kommentarer:

Linnea sa...

hejhej! jag sitter och letar efter studentkläningar och då kom jag in på din blogg. du har ett inlägg från april 2010 med två fina vita kläningar, undrar vart du har hittat dom. blir glad för svar :)

tove sa...

Om jag inte minns fel hittade jag dom på chicy.se :)

Linnea sa...

okej, tack :)