2011-02-02

åren går

1 år sedan:
Jag har varit på psyket sedan en vecka tillbaka och nu är jag äntligen hemma, fick permis till kl 19 på söndag :) Jag känner dock redan att ångesten kommer krypande... borde väl aktivera mig på något sätt men jag orkar inte. Får hoppas att det håller sig i detta stadie. Annars har jag nya rakblad i mobilen, jag vet att jag verkligen inte borde, jag får hjälp nu och borde ta till mig den men vissa saker är svåra att släppa. Att pilla ut bladen ur en rakhyvel var det första jag gjorde när jag kom hem.

2 år sedan:
jag är hemma idag. Jag går runt här hemma och är jävligt äcklig. Jag vet inte vad jag vill, om jag vill leva eller dö.. L vill att jag kommer till skolan och äter med henne. men tanken på att gå utanför dörren å visa mig för folk ger mig ångest.

.. hm ska spela spela, lägger upp ännu äldre inlägg senare el imorn ^^

1 kommentar:

Linda sa...

Vad var det jag sa till dig. same same as last year. Det kan kanske vara så att du får lära dig leva med att några månader om året är tyngre och försöka komma på strategier för att klara av dem så bra som möjligt.

Kram på dig och Ebba