2011-02-10

snart helg

Hej hej goddag goddag :p ligger i soffan och kollar på jims värld. Mellan 9 och 11 går det verkligen inget bra alls på tv... Anw idag här jag inga planer, här enzo och nova här så ska ut å vandra lite bara. I tisdags hoppade jag! Första gången på skitlänge och det gick faktiskt bra. Trodde min ridlarare skulle slå ner mig pga min sopighet men hon så att det gick bra, tihi :)

Igår vår jag hos psykologen och sen bakade jag och klara en morotskaka, mums mums va den. På kvällen tränade vi, först styrketräning sen zumba :) imorgon tror jag att jag och Hanna ska ha vänner-Marathon och käka grönsaker med skop :D ikväll här ja absolut inga planer, inga gymmixpass jag gillar på torsdagar...

Om inte min mobil var dum skulle ja lägga upp bilder mmen fan orkar inte ladda från mobilen till datan till bloggen. Sämst. Tips på en ganska bra bok: jag vill inte dö, jag vill bara inte leva. Hon skriver saker som man tänkt hela tiden men typ inte vart medveten om och hon sätter ord på känslor jag inte kunnat beskriva förut. Hsh tkr jag den e läsvard :)

Inga kommentarer: