2011-02-02

veckan som gått

orkar aldrig blogga längre men ska se om det finns ngt under veckan värt att skriva om annars får det bara bli ännu ett tråkigt inlägg. Jag har tränat iaf, torsdag step, vila fredag lördag, söndag box, måndag: dansmix motion, core/aerobics, tisdag ridning :) great success! Å jag kommer i mina ridbyxor utan problem nu :D antagligen för att dom töjt sig men liiiite tajtare har jag nog blivit ändå ^^

i fredags var jag faktiskt hemma på kvällen å kollade film - dear john, den var tråååkig och klyschig. På lördagen spelade jag spel å drack vin med klara å hanna och nisse kom förbi, mkt trevlig kväll.

Nu i veckan har jag haft nova här (i måndags även Enzo) och vi har väl inte gjort så mkt annat än slappat och tagit lite promenader. Igår efter ridningen fick jag ont i ryggen igen :( tror jag överrörde mig lite när jag nästan ramla av efter världens största språng över världens minsta hinder :p haha did not see that coming xD anw så sjuuukt irriterande att det aldrig vill gå över helt ..

äh fyfan kanske ska ta bort bloggen... får se får se. pusshejs

Inga kommentarer: