2011-02-18

självbild

Har folk verkligen en sjalvbild? Å ba: såhär ser jag mig själv... Jag har säkert 10 olika som jag varje morgon, ibland medvetet ibland inte, väljer bland. Ser det lite som ett fotoalbum på en touchskarm.. hm , ska nog sluta skriva om det :p haha men ibland tänker jag typ att jag kanske mår precis som alla andra bara att jag e typ fett känslig och klagar massor? Alla människor kanske har ångest över allt och inget, självmordstankar osv, bara att dom inte bryr sig? Fast kanske inte...

Kan inte sova , såna här intressanta saker jag tänker på då. Fast mest tänker jag på att jag vill utforska min nya spellista på spoti :p förresten kollade jag på a beautiful mind idag och ni som inte sett den har missat ngt stort! Förresten har jag inte skurit mig på flera månader, Shoho! Känns som att det fattas en fet del av mig. Vissa dagar iaf, beror på vem jag är den dagen. Men vissa dagar har jag bara varit sjalvskadare. Och när dom dagarna kmr nu har jag ingen personlighet.

Jag känner att detta blir mindre och mindre upplysande och mer och mer forvirrande och flummigt. Ska göra ett försök att sova. Godnatt!

Inga kommentarer: