2011-02-24

update


surfar för en gångs skull inte i mobilen så tänkte uppdatera lite :p som om det har hänt mycket sedan sist liksom. Jo men jag träffade Jocke igår! Vi möttes i tumba och gick en promenad på 40 minuter (inte helt frivilligt ;p) sedan gick vi till klaras praktik och drack latte, det var superkul att träffa honom, synd dock att han var tvungen att åka tidigt (typ till riksdagen?! haha) Vi två är verkligen sjukt olika fast också lika, jag röstade ju faktiskt på det parti han jobbar för. Han är bara liiiite mer engagerad xD anyways, när han hade gittat gick jag och klara till willys för att ja köpa lite hemligheter, hehe, och jag köpte dentastix till Ebba för dom har vart slut i hundra år och hon brukar alltid få en sån när ja går hemifrån å hon ska va själv. She luuuuvs them.

Sedan gick vi vidare till donken och tog en burgare innan vi drog till tumba centrum och klagade på hur dåligt centrum det är. Mycket givande :) haha på kvällen tränade jag först styrkepass och sedan zumba :D slutade såklart kvällen med att se big brother xD

I tisdags var jag och red och det gick sådär faktiskt, red Lizzy som vanligt, hittade en bild på google och jag är inte helt 100 på att det är hon men 95 procent iaf, hon är väääldigt väldigt lik, hon har också den där fläcken på magen ;) anw fin som fan är hon men börjar bli lite seg tyvärr.. vi jobbade ivf med öppna och sluta och det gick jäkligt bra faktiskt. Brukar alltid ha svårt att få till slutorna men nu gick det som på räls, skojsigt skojsigt.
Idag har jag inga planer alls. Tänkte ta en långpromenad med Enzo om temperaturen kan stiga ett par grader, får andnöd av att gå när det är kallt. ikväll vet jag inte om det blir ngn träning, inget pass jag gillar..det är om man skulle ta sig upp till salem och simma ett par längder men när jag tänker efter har jag tappat bort min baddräkt, bra ursäkt :p tror också att jag har för dålig kondis för att simma, då blire bara bröst- och ryggsim å det känns ju lite tradigt. borde det inte vara bäst träning att simma frisim? Det blir ju lite som när man gör såna rygglyft och lyfter ben och armar diagonalt? äh whatever, det jag vet är att jag var tjock när jag var liten men när ja börja simma blev ja slimmad :D saknar det faktiskt lite..

Nu ska jag se om pappa är klar med sitt telefonmöte så jag kan få se the voice. Pusshejs

Inga kommentarer: