2009-11-21

if I ever leave this world alive.

V I L L T I L L B A K A !

Jag är trött, like all the time.

Igårkväll gick jag till Sofia vid halv 6 och det var skoj att träffa henne :) Sen kom Klara och även Sofias kompis Stina. Vi lagade mat och åt osv, sedan var jag så trött att jag var tvungen att sova lite :p dock fortsatte jag vara trött hela kvällen och klockan var kanske halv 1 när jag gick hem. Somnade på en gång när jag la mig :p har ju lagt mig vid 21-22 tiden hela veckan.. Men jag hade i alla fall en trevlig kväll :)
Idag gick jag upp halv 10 och vid 11 åkte jag, mamma och julle till skärholmen för att köpa lite svarta kläder, superkul.... men köpte faktiskt nya stövlar, gillar dem inte så jättemkt men endå, det var de bästa jag hittade :p När vi kom hem bakade jag och julle pepparkakor med felicia och det var ungefär allt jag har gjort idag. Ingen aaning om vad jag ska hitta på ikväll dock. Hoppas det dyker upp ngt.

Inga kommentarer: