2009-11-24

jag vill att ni ljuger

Jag har klagat pinsamt mycket det senaste dygnet på en finne jag har. Trots det kommer jag att fortsätta klaga för den gör så JÄVLA ont! Den syns inte överhuvudtaget men den känns och bultar, om jag "spänner" näsan alltså som man gör om man inte gillar en lukt t.ex. så gör det så ont att jag nästan får tårar. Jag försökte ta sönder den med en nål men det gick inte. Sen tänkte jag göra samma sak igen fast med mer våld fast pappa sa att den troligtvis skulle bli infekterad då.. SMÄÄÄÄRTA :(

Idag har jag i alla fall varit i skolan och haft två lektioner. Gjorde ingenting på den första och på den andra sov jag. Sen åt jag lunch innan jag gick hem. Idag ska vi åka till farfar, han är skiiitledsen... sen ska pappa sova där medan vi andra åker till morfar och sover där. Imorgon är begravningen och sen kommer vi hem igen imorgon kväll. Så nu måste jag packa ihop mig lite.

Puss!

update: nu kom jag på vad det heter: Rynka på näsan!

2 kommentarer:

Carro sa...

hatar sånna finnar, och värsta av allt att när man väl har klämt på dom blir dom bara större :O haha

Tove sa...

usch då.. jag har aldrig upplevt ngt liknande tidigare :p inte kul...