2009-11-19

school

Just nu sitter jag i skolan med erica, känner inte för att gå hem.. idag skulle vi ha jobbat med projektet men vi fick typ ingenting gjort. Dock har jag äntligen fått alla bilder på ett usb så snart blir facebook bombat :) Vi har också skrivit ut resedagboken så nu väntar vi på linda så att hon kan hjälpa oss att sätta spiral så den går att läsa.. längtar till att visa den :)

Annars idag har det gått lite upp och ner.. till lunch fick vi fisk, höhö. Jag åt värsta berget med mat men det var ganska mkt sallad faktiskt, försöker vara nyttig. Längtar tills imorgon då jag ska träffa Sofia, ska bli rooligt, behöver en riktig skrattkväll :) vi ska laga mat och snacka och lite sådär, kanske se en film senare.. får se får se. Nu har jag inte så mkt mer att skriva, jag förstår att ni knappt kan bärga er tills ni får se bilderna ;) puss!

Inga kommentarer: