2009-11-27

Nu har jag inte skrivit på jättelänge...
I onsdags var jag ju som sagt på begravning vilket var jobbigt såklart. Men det var god smörgåstårta iallafall, hehe. Vid 18 tiden åkte vi hem igen och kom hem vid 22 så då satt jag lite vid datan eller om det var TV:n jag minns inte. Sedan gick jag och la mig för började klockan 8 på torsdagen,

Hade jättelång skoldag men det var ok. Sista lektionen hade vi psykologi i över 2 timmar och när den var slut gick jag direkt till dagis :) var roligt att träffa mina små sötnosar igen, vi hade jättemysigt och roligt. Vid halv 7 var jag iallafall äntligen hemma igen men då satte jag direkt igång med plugg. Har så jävla mycket att göra och istället för att ta tag i det så går jag runt och panikar. Så Linda hjälpte mig att styra upp allting och planera när jag skulle göra vad så nu har jag plugg att göra nästan varje dag. itne roligt men får skylla mig själv för att jag slappade till innan resan..

Idag började jag halv 10 så imorse hann jag både duscha och sminka mig! helt otroligt, så här fräsch har jag inte varit på länge, haha. Har itne haft smink på hela veckan förutom vattenfast mascara i onsdags ;) tack för den.

Efter skolan idag ska jag gå förbi Åsa och se om hon vill dricka lite kaffe, sedan hem och göra lite plugg innan jag julle och mamma åker till globen för att se horse show som varje år. Trevlig tradition... imorgon ska jag äntligen köpa nya hörlurar, mina är söndriga så jag får ont av dem :( ska köpa såna man inte ha inuti örat för dom går alltid sönder för mig... nu är det nya tider!

Inga kommentarer: