2012-05-07

7 maj

Sötzor får väl inleda inlägget. Haha gulleplutten.

Idag är det måndag, för er lite mer ouppmärksamma människor eller ni som helt enkelt har viktigare saker att bry er om än petitesser som veckodagar. Hursomhelst, idag har jag jobbat i det underbara vädret. Vi blev färdiga tidigt idag vilket gav mer tid till fika och slapptid i solskenet, me like. Har även hunnit leka med två alldeles för gulliga ungar, vi fiskade kött i en litet vattendrag, mums mums!

Nu har jag stirrat ut i luften i 2 minuter, haha, what's up with that? Jag har visserligen varit lite disträ hela dagen. Tror jag slagit i knät minst tre gånger i olika föremål som min hjärna valde att inte registrera som potentiell skaderisk. Så kan det gå.

Fasen vad sötsugen jag är. Dock har jag ätit sjukt bra idag så vill inte spoila det.. hårt liv ;)

Inga kommentarer: