2012-05-05

wow

fyfan vad hårt jag jobbat idag. Tog en halvtimmes lunch annars har jag hållt igång till 100 procent precis hela tiden. Sjukt jobbigt av en viss anledning jag inte tänker gå in på, så rolig är jag! haha
Vid tre-halv 4 var vi iaf färdiga med allting så då tog jag mig en liten rast sen sadlade jag quattro och tog en kort uteritt med Johanna. Vi var bara ute någon halvtimme av två anledningar: mina ömma fötter och vädret. Arsle vad det blåste! omysigt värre :(

hahah och när jag åker hem är självklart tågen inställda så man får vänta på ersättningsbuss i hundra år, älskar't! Ikväll ser det iaf ut som så att jag ska glo en film och käka snacks. Imorgon ska jag rida Elsa igen och Quattro som vanligt så jag hoppas på bra väder! Nu ska jag nog passa på att duscha innan middagen. Pusshejs

1 kommentar:

Anonym sa...

varför rider du elsa du skrittar bara