2012-05-23

Konverterar

Shenna, här ska ni få en överraskning! Jag, i egen hög person, ska (kanske/troligtvis) börja i hoppgrupp! Vet inte om jag kan ska att jag ska bli hoppryttare för känns som att man borde tävla då och jag vågar inte ens ställa upp på träningstävlingar haha. Oh well. Grejen är att jag blev tillfrågad om jag ville börja i denna grupp och min spontana reaktion var: nej för fan, vad får dig att tro att jag skulle vilja det?? Haha. Jag är typ rädd för att hoppa. Men när jag väl gör det tycker jag det är jäkligt kul och jag måste utmana mig själv om jag nånsin ska lyckas bygga upp min självkänsla. Dessutom tror jag att jag kommer utvecklas mer i denna grupp även i dressyren då det är betydligt högre nivå. Så vitt jag vet iaf. Nä, det blir nog svinbra.

Annars är det bra. Tänker inte skriva en lång utläggning om det fina vädret då det känns lite överflödigt eftersom ingen kan ha undgått att det är sjukt nice. Försöker komma på något icke hästrelaterat att skriva men det är rätt tomt. Eller okej, tomt är det garanterat inte men vissa saker ska man nog inte fläka ur sig såhär på en blogg som alla kan läsa. Gud så insiktsfullt av mig. Imorgon tänkte jag sola och sen hänga i stallet som omväxling. Godnatt puss.

1 kommentar:

elina sa...

håller med, dom ser mycket mer "hoppaktiga" ut! medans dom andra lite mer stilrena typ.. vet fasiken inte vilka jag ska välja blir tokig! :(