2012-05-01

Dålig uppdatering

Som vanligt, men när jag väl är hemma är jag så jäkla trött! Men i fredags så var jag i stallet som vanligt, fick rida Quattro lite med proffshjälp sedan red jag även ammie. Efter jobbetkte jag och Michelle hem till henne och myste med vin och pictionary tsm med 3 andra. Lördagen började med en liten shoppingtur och sedan uteritt på älsklingen med Johan na om jag inte minns fel :p på kvällen åkte jag och klara till Josse och umgicks vilket var supermysigt, ska dela med mig av den godaste drinken som Josse har kommit på: vodka, proviva jordgubb och en limeklyfta! Sviingottigt.


Hela söndagen spenderades i stallet. Kom dit vid 12 och åkte inte hem förrän strax efter 7, sent för en söndag. Det var så fridfullt att vara helt ensam i stallet och hästarna halvsov osv, myspys. Red ut i skogen på Quattro även då tsm med Camilla och det var äckligt mysigt! Love love love. Idag har jag jobbat och på lunchen tog jag en kort skrittur i det underbara vädret. Ni anar inte hur bra det är för själen att bara få sitta på hästryggen och glida runt på fina stigar :)


När jag slutat åkte jag direkt till Janette som fyllt år och hade firande idag, hela 25 år nu! Gammaaaal :o haha. Hade det roligt men var riktigt trött så jag åkte hem vid 1 och det kommer jag garanterat vara glad över imorgon då jag ska ut och rida Quattro igen, hahaha tjat tjat tjat. Men jag har verkligen blivit kär i den hästen!

Nu är det sova som gäller. Puss och Godnatt :)

Inga kommentarer: