2012-05-24

Nice

God kväll folks. Idag har varit en riktigt chill dag. Började med att jag solade lite imorse, eller aa jag smeta in mig med hawaian tropic, låg i 10 minuter sen vart det för varmt och långtråkigt :p vid halv 2 plockade finaste Michelle upp mig och vi åkte ut till hestarna. Blev en liten skogstur barbacka och det var helt galet mysigt! Ammie var lugn som en filbunke och verkade också nöjd med tillvaron. Fina hästen, börjar lita på henne mer och mer nu, jag vet ju att hon kan få ryck så såklart finns det alltid med i bakhuvudet men idag hade jag blivit chockad på riktigt om hon gjort nåt tokigt :)

Vid fem kom Hanna som skulle rida Marion så jag kikade lite och så. Sedn blev det en middag på donken och nu ligger jag och glor lite på eurovisionkvalet. Blir väl sängen snart eftersom det är fredag imorgon vilket betyder jobb:) puss å god natt

Inga kommentarer: