2010-09-29

fan..

jag hatar den här dagen. har knappt sovit inatt heller. ebba är också låg.. hon har legat med mig i soffan idag. hon är mitt allt. jag har alltid hört massa kärlekshistorier om bandet mellan hund och människa, men aldrig trott att jag skulle få uppleva det själv. Hon är bara 6 månader men sedan den 9:e juni har jag spenderat nästan all min tid med henne och det känns. Hon älskar att leka och vara glad med mig lika mkt som hon tkr om att ligga och deppa i soffan och slippa gå ut i kylan som hon hatar. haha, ni ska se henne ibland när man har satt på kopplet och öppnar dörren. Om det blåser, regnar eller ser allmänt kallt ut sätter hon sig på mattan i hallen och det e som hon har superlim under fötterna :p sötaste bästaste bebis. Min bästa födelsedagspresent någonsin :)

Nu är batterierna i datan slut och jag orkar inte resa mig ur soffan för att sätta i sladden trots att det är max en meter bort. Grey's börjar nu också så jag ska fortsätta deppa. vill ha vin ikväll, lill-lördag och allt, men har tre spänn på kontot så to hell with that, lika bra det kanske. Puss

Inga kommentarer: