2010-09-17

to hell with my pride

Ja... sitter här med ett stycke hund i knät och väntar på att maten ska bli klar. Är egentligen inte sugen på att äta men men. Igår läste jag hela min journal från psyk vilket var ungefär vad jag väntat mig. Utom att jag har åldersadekvat klädsel... kul.. :p sen står det typ väldigt mycket upprepningar. 'pat. uttrycker försämring, dålig emotionell kontakt, bedöms som relativt hög suicidrisk, tät kontakt' ... några dagar senare 'läggs in enligt LPT' bla bla. Som jag misstänkte var de dumma på s:t göran, de hade satt diagnosen borderline personlighetsstörning på mig utan att prata med mig först om det?! men nu har jagh dock fått de bekfräftat men ändå... kan lägga in lite kort info om diagnosen i ett annat inlägg om nån undrar va det e :p

hursomhelst, slut på psyksnack. Idag har jag varit sjukt trött men börjar piggna till lite nu iaf.. ska möta Erica om 45 min, vi har inte setts sen studenten så det ska bli skoooj :) lite senare kommer även Emma förbi. Ska nog lägga mig relativt tidigt ikväll, ska ut till Ornö imorn med bästistjejerna å måste upp rätt tidigt för att hinna packa å dra till bolaget innan det stänger. Tur att ja jobbade idag så jag har lite pengar, höhö.

Slut på ord. Puss.

Inga kommentarer: