2010-09-24

helg igen

Idag mår jag faktiskt bättre än på länge. Var hos min jobbcoach vid lunch och vi har nu skrivit klart mitt CV(om det kan räknas som det...) och mitt personliga brev, sen hittade vi även ett jobb som jag ska söka ikväll. Det är ett nattjobb i segeltorp, typ man sorterar paket och grejer. Verkar passa mig så jag hoppas att jag får det, peppar peppar.

Efter det åkte jag till skärholmen för att köpa ett par skor jag velat ha i över ett år men har aldrig hittat dom (utom för typ 2 lax) men nu har de kommit till skopunkten för bara 349 spänn, jättenöjd med dom :D Så nu har jag inga pengar igen. Så fort ja får pengar slösar jag bort dom på en gång men men skitsamma , ja ville ha dom ^^ senare ska ja panta flaskor så då kanske ja har råd att köpa chips tills ikväll, haha.

hm ja.. har inte så mkt mer att skriva men här kommer en liten film på Ebba som försöker få fram sitt ben :p hon e inte så bright alla gånger.....

1 kommentar:

Linda sa...

Hahaha söta Ebba! Vet precis vad du menar när man känner att ens hund blir ens allt. Jag kan säga att Kharma nog drog en lättnades suck när Noelia kom och hon slapp all min uppmärksamhet HELA tiden och att jag behandlade henne som en människobebis. Nu får hon liksom vara hund ;). Kram på dig och hälsa Ebba