2010-09-05



Hej hopp... vi håller på att göra dumplings här men det går inget vidare för Jeff verkar inte ha överdrivet mycket koll.... :p Jag är väldigt hungrig så sitter å käkar kräftstjärtar med majonäs medan de andra kämpar på med dumplingsarna ^^

I fredags var jag först hos psykologen och det gick väldigt bra, vi ska börja reda ut om jag har en annan diagnos eftersom det verkar så... men men, det blir nog bra. Jag ska även få läsa min sjukjournal om min läkare godkänner det, så det ska bli spännande :p

Sedan var jag på arbetsförmedlningen och träffade min jobbcoach, hon var inte jättebright men ja ja. sedan på kvällen åkte jag hem till Josse och umgícks med henne, klara, eva å hubbe å hans kompis, vi hade sjukt kul :D dock när vi skulle hem sen gick vi vilse för vi hitta inte nattbussen å då skulle vi ta tunnelbanan ist men nån hade hoppat framför spåret så all trafik var avstängd så då vandra vi runt i hagsätra å sen så hittade vi bussen :D

På lördagen gjorde jag inget spec, på kvällen kom eva och klara hit å vi kollade på tzatziki, haha :p mkt bra.... ah har inget vettigt att skriva direkt. Återkommer om jag kommer på nåt , puss

Inga kommentarer: