2010-09-19

ornö

Hade det sjuukt kul ute på Ornö måste jag säga :D Vi började med att äta en god middag bestående av toast skagen, pajer och en god sallad. Sedan korkade vi upp vinet och spelade massa skojsiga sällskapsspel som vi hade tagit med oss. Bl.a. orangina (tror jag det hette....) sjukt roligt spel att spela tillsammans med kompisar :D efter ett tag kommer även klassikern Twister upp och fyfan vad jobbigt det är... Vi hann även spela en omgång "med andra ord" och "rita och gissa". Jag och Klara kom inte i säng förrän vid halv 5 tror jag så allt var i sin ordning ;) Vid 12 blev jag väckt av Lollo och när jag kommer ut finns det pannkakor med grädde och drottningsylt uppdukat, lovely!

Vid 14 tiden tog vi färjan in till fastlandet och när vi ska åka av båten startar inte motorn, haha. Så när vi konsultat en man hoppar alla utom lollo ur å så knuffar vi bilen av båten, hahah lagomt pinsamt men sjukt roligt. Lollo kör upp för en backe och parkerar på en handikapplats och stänger utan att tänka av motorn igen. Nu har vi ju dock erfarenhet av detta så vi knuffar ut bilen från parkeringen och lollo rullar ner förbacken som hon just kört upp för :p hahah fan vad vi garvade, :p

väl hemma åkte jag å röstade med mamma å pappa. sedan kollade jag på TV och vänner innan jag slaggade. Nu ska jag ta och plocka undan frukosten tänkte jag.. När bilder kommit upp på face (ja själv hade ingen kamera) så lägger jag upp lite här på bloggen :) PUSS

Inga kommentarer: