2010-07-09

lugn fredagkväll

Min fredagkväll har varit och kommer fortsätta vara lugn och stillsam (läs: död). Men igår hade jag en av de bästa kvällarna på länge så det är ok. Jag och lite annat folk var i enhörna och grillade osv, hade verkligen jättetrevligt. När vi var lite dragna drog vi och badade och det var så jävla varmt! Mitt första dopp i år ^^ Sedan åkte jag och Eva hem med Janette å Marcus å slaggade där.

Vid halv 7 vaknar jag av att Ebba retar gallfeber på en av katterna, haha. Sötnöten. Men medan Ebba fortsatte utforska lägenheten drog jag mig till klockan var halv 11 eller något.
Efter vi sett klart på hitta nemo åkte vi hem till rönninge igen. Jag (bakis, oborstad, svettig, gårdagens smink osv) gick hem och tog en välbehövligt dusch innan jag åkte in till stan med Josse.

Jag hittade lite saker på rean faktiskt. En ny tjocktröja (lång modell) velat ha en sån jättelänge så nu hittade jag äntligen en som det var 50% rabatt på! köpte två badshorts också och två par leggings :) Sedan åkte vi ut till hagsätra för att kolla på Josses lägenhet och den var jättefin! :) riktigt stor för att vara en etta! Vid halv 9 var jag hemma igen så tog jag några glas vin och spelade zatzy med julle och mapa :)

Nu blir det väl sängen snart men jag är faktiskt inte så trött trots min halvdana sömn inatt. Nästa vecka ska jag förhoppningsvis träffa Jas och lilla Madicken ska få träffa Ebba. Ser verkligen fram emot det! Men en dag i taget - imorgon är det storstädning och tvätt på schemat, sen tänkte jag och Josse sätta oss på ngn uteservering eller i en park och njuta av sommaren :) Godnatt!

Inga kommentarer: