2010-07-18

svettmusche

Sitter hos Sofia och har det mucho trevligt. Egentligen har jag inte alls lust att skriva så detta inlägg kommer med stor sannolikhet bli otroligt tråkigt men ska försöka sommanfatta mina dagar i västergötland.

Onsdag: På fm åkte vi iväg och det blev en resa på ca 4 timmar eller kanske mer t.o.m eftersom vi hade ebba med oss som behövde rastas och så. Fast hon sover mest när vi åker bil vilket är ganska skönt. När vi kom fram hälsade vi på farfar innan vi åkte vidare till tidaholm. Jag sov hos morbror medan resten sov hos morfar. På torsdagen var det lite dåligt väder men vi tog en trip till havsjön, bästa badstället! Dock kom det massa bromsar å jag fick panik så vi åkte därifrån haha. Så vi åkte hem till Kristina, pappas gamla barnvakt ^^ hon e himskans trevlig faktiskt :)

På kvällen hade vi grillkväll å det var jättemysigt :) Lördagen åkte vi hem och jag drog till Oskar å sen till Sofia där jag e nu. Nu orkar jag fan inte skriva mer. Puss å kram gpdnatt

Inga kommentarer: