2010-07-08

sommar

Blir inte lika mycket inlägg nu när det e så fint väder. Idag har jag haft en väldigt lugn dag och bara tagit det lugnt och tränat lite med Ebba. Hon är så duktig! :D hihi

Igår däremot var vi ganska produktiva. Vid 13 träffade jag psykologen sista gången innan hennes semester, det gick bra. Vi försökte komma fram till vad mitt mål egentligen är och jag, smart som jag är, kom fram till att mitt mål är att inte må dåligt :D shuhu. Nej men hon är riktigt grym faktiskt. Hon är 10 ggr bättre än alla andra jag träffat tillsammans!

Efter det åt jag lunch med Julle å Eva innan Julle skulle in till stan och jag och eva tog en tripp hem till Kenny å glodde lite film. Sedan åkte vi vidare hem till Marcus å Janette å hon hjälpte mig att klippa Ebbas klor. När vi var färdiga var alla tre helt svettiga :p sedan umgicks vi lite innan jag åkte hem till Rönninge igen. Trevlig dag måste jag säga :)

Nu ska jag strax krypa ner och börja läsa en bok av Paulo Coelho - Veronika decides to die. Verkar rätt bra. Nu börjar Ebba morra åt sig själv i spegeln igen så ska väl ge henne lite bättre sällskap :p godnatt!

2 kommentarer:

Lollo sa...

Fan va rolig hon e som morrar åt sig själv hihihi. Min syrra läste den boken och hon tyckte att den var väldigt jättebra. Puss!

Tove sa...

hihi jag vet hon är übersööt :D oh, det låter ju lovande, ska uttrycka min åsikt om den när jag läst ut den :) puss puss