2010-07-12

microbrand och sol

Idag när jag skulle tina lite smör kom det massa blå eld och när jag öppnade brann pappret :o fick 100% panik och när alla var fokuserade på det kollar ingen ebba och när vi kollar har hon hoppat upp på bordet och börjat slicka smör, hahaha. Värsta grejen alltså "det brinner i micron 'blås blås' aaaaah hallå det brinner i micron!!!! 'blåsblåsblås'" haha

Annars idag har jag haft en jättemysig dag i nytorp och ebba har simmat, hihi. Sedan träffade jag Emma och vi åkte till rönninge å umgicks lite. Sedan träffade jag Eva och Lollo å vi badade i bergvik, var sjuukt varmt å härligt vatten alltså. Sedan drog eva å ja hem till mig å glodde vänner. Nu är väl planen att sova om Ebba bara kan kissa någon gång. Orkar inte gå upp vid fem....

Imorgon är det valpkurs igen, wie, vi längtar! På dagen ska ja soola tror jag. Fast hemma denna gång så ebbish är utvilad på kursen :) Nu skulle egentligen Klara komma hem men hennes tåg vart inställt stackarn så hon e fast i skåne :( hoppas vi hinner ses innan ja drar iväg till släkten. Nu ska ja kolla mailen, kul va. Puss

Inga kommentarer: