2010-07-13

rödfet

Kan inte längre kalla mig blekfet eftersom min degmage numera är röd, haha. Spenderade 6 timmar på Lida idag med familjen och Caroline. Vi har inte träffats på typ 8 år så det var verkligen på tiden! Kändes inte som det var så längesen faktiskt. Men jag hade riktigt trevligt! :)

När jag kom hem vid 17 tog jag en dusch och sedan kom Klara förbi, vi kollade på TV men jag och Ebba somnade på direkten. Sedan var det grillning och efter det tog jag och Klara en liten prommis innan hon gick hem och jag gick hem för att packa. Men istället hamnade jag här :p Imorgon ska vi ner till tidaholm och träffa lite släkt å bada osv. Sedan hem igen på lördag...

Igår var det valpkurs och det var ´skojsigt men gud vad Ebba börjar bli självständig! haha, både på gott och ont måste jag säga. Helt plötsligt är det roligare att lukta i gräset och äta harbajs än att gå efter mig. Å andra sidan har jag henne inte hoppandes runt fötterna så man får hoppa fram för att inte trampa på henne :p men ah, jag tycker det går bra för oss och vi får mycket beröm för att hon är så duktig och ser frisk ut! :)

Nej packning kanske... puss å godnatt