2010-07-29

hannish (L)

sitter hos hanna med ett glas vin och har det mucho trevligt. vi pratar, lyssnar musik och Ebba leker för sig själv :p På senaste har det intr hänt speciellt mycket. Har haft lite mer ångest än vanligt. Antar att det är för att hösten närmar sig.. men som ordspråket jag gillar: Livet e bajs men med öl blir det nice. hehehe. Fast vin, öl... w/e.

Om det mot all förmodan finns någon som inte märkt det så kan jag upplysa er om att det SPÖREGNAT hela dagen idag, alltså sjukt mycket, jag har aldrig varit med om något liknande :o För kvällen har jag inga större planer, ska väl försöka hinna hem innan bussarna och tågen slutar gå.. Nej men ska väl sluta blogga så hanna slipper leka med mitt retard till hund,.
Slänger in en över 2 år gammal bild på mig jag hitta på hannas dator :p

1 kommentar:

Hanna sa...

Jag hade väldigt trevligt ;) <3