2010-07-05

snel eba leka med gres

dum eba eta gres.

Jag och Julle har alltid så himskans roligt. Hm, låt mig tänka vad jag gjort i helgen.

I lördags köpte vi (pappa) massa nya utemöbler så nu är altanen hur mysig som helst att vara på :) I paviljongen har vi numera en myshörna bestående av hörnsoffa och fåtölj i rotting + bord, skitfint :) Sedan har vi nytt matbord å stolar också plus en ny markis. Mycket hög mysfaktor på det! På kvällen hade vi lite grek-inspirerad grillkväll med stora familjen. Lammbiffar, grönsaker, tzatziki mm :)

Igår var jag, julle, mami, papi å ebba i farstanäs å hade lite picnic åsådär. Konstaterade också för typ 3:e gången att Ebbish inte gillar att bada :( Hoppas att det bara är en fas å att hon snart älskar att bada ^^ Hon är faktiskt jättesöt när hon e blöt, hihi.

På kvällen hade jag och julle mys på altanen med chips å dipp å cola, mums mums! Och idag har jag faktiskt städat mitt rum!!!! Skönt att få det gjort, fyfan vad jobbigt det var... men nu e det rent iaf å jag kan ha ebba på golvet igen :p

Nu ska jag fortsätta hjälpa Julle med maten! Puss

Inga kommentarer: