2010-07-21

my way or the high way

Snacka om bloggtorka (tänkte försöka vara fyndig och visa på ett samband mellan bloggtorkan och torkan ute men orkade inte) jag har en förjävlig huvudvärk men jag tackar gudarna för att inte fick Janettes baksmälla, stackaren. Vi hade det iaf sjukt trevligt igår/natt, satt å snacka och sådär i typ 10 timmar.

Jag slaggade på soffan och åkte sen hem vid 12 imorse å möttes av en söt liten vovve som blev helt tokig av glädje :D hihi. Jag mötte Josse vid bergvik och efter ett tag anslöt sig även Kenny till skaran. Tanken var att vi skulle bada men helt plötsligt blev det mulet och började blåsa å grejer. Så vi drog till felino istället, där var det iaf lä ^^

Kom hem för någon timme sedan och jag är bara helt slut i hela kroppen! Kommer nog däcka på soffan om ett tag ;) Inte har jag några bilder att ladda upp heller, så skamligt av mig... Pusshejs

Inga kommentarer: