2010-08-31

maybe I'm not that tough

Goddagens!

Kände att det var dags för en liten uppdatering igen. Både igår och idag har arbetsförmedlingen ringt och väckt mig. Igår ringde de för att boka en tid, idag ringde de för att avboka den :p Men men... igår var jag och red iaf vilket gick rättså bra. Red en pålle vid namn Robyn, var relativt lätt att rida utom i galoppen då hon blev jätte spänd osv. Men efter ett tag blev hon lite mer avspänd och låg iaf.

I söndags gjorde jag absolut ingenting vad jag kan minnas. Lagom kul. Idag har jag inte hunnit göra någonting men jag tror att klara kommer hit om ett tag och senare ska jag följa med Julle till ridningen. Nu ska jag nog ta å ensamträna Ebba litegrann. Slänger in en bild på henne från valp och kattungedagen ^^

Min lilla ögonsten!

Inga kommentarer: