2009-06-08

bakis

Hej hopp!
Min kväll blev jättebra igår :D Vid halv 5 mötte jag Josse å vi gick å röstade, så nu har jag gjort det för första gången. Det var jävligt dött å tråkigt, dom borde ha lite musik åså :) Sen åkte vi till felino och jag å klara åt (fyi, jag kan äta en hel pizza å typ inte en halv men nästan, kebabrulle xD) Sedan gick ja å klara hem till mig ett tag å sen gick vi till eva :) där kollade vi först på Bert, hahaha det var skit kul! -Hej Bert..! - PRUTT! hahahaha, och hans brev till sina föräldrar, kommer inte riktigt ihåg men typ såhär:
Problem med benet, ingen fotboll
Är på violinkonsert
Bajs Bert

hahaha! ivf, sen kom Oskar å Viktor förbi och vi körde mitt superroliga spel och jag drack vin. Några glas för mycket, jag var skiiitfull när jag kom hem, har fan minnesluckor eller något. Vet att jag deckade på soffan för klockan 7 kom pappa ner som skulle till jobbet och då gick jag typ i sömnen upp till min säng. Meningen var att jag skulle gå på rönninges skolavslutning idag men så blev det inte. Istället blev det tårta och coca cola till frukost, sedan har jag bara chillat. Nu ska jag snart till skolan för jag ska få låna en film av linda som jag velat se jättelänge, Marley and me :)

Vid 3 ska vi åka å handla det sista inför kreta, 3 dagar kvar!!, sen ska jag och julle åka rida, hoppas min baksmälla går över då :) jag börjar må illa igen.. . aah. well well, det var allt :p PUSS

Inga kommentarer: