2009-06-05

GAAALEN, GALEN I DIG!

Nu har jag sommarlov, spännande :p men får väl se till att njuta för detta är ju faktiskt det sista. Efter nästa avslutning kommer jag troligvis vara arbetslös, låter underbart, doesn't it?! Men jag längtar faktiskt till studenten nu när jag varit på så många mottagningar, jag vill också vara full och glad och få massa presenter och en fest med kompisar och alla släktingar! Fast jag kommer vara 20 då.. men vissa i klassen kommer vara 21/22 ;p så ja, men vi planerade lite idag. Champagnefrukost hemma hos mig är bestämt, sen ska vi ha eget flak och vi SKA fan in till stan , hur vi nu ska hinna det , men det e lugnt alltså :)

Hursomhelst, idag sov jag till ca halv 1, skönt skönt, kan verkligen sova hur mkt som helst nu förtiden, gick å la mig vid kanske halv 12 dagen innan och jag k'ände mig inte ett dugg utvilad efter 13 timmars sömn. Men nu har jag ju två månader på mig att vila så det e väl lugnt. Två och en halv tillomed ;) Vid 2 kom jag till skolan och fikade och vissa i klassen var så fulla att dom inte fick vara med. Så jävla onödigt och omoget. Men vi andra hade en liten tävling med frågor om klassen åså, rätt skoj, jag är bäst på positiva mottankar, haha :p fast det är jag ju ;)

Sen hade vi avslutning i gympasalen vilket var rätt segt men helt okej, sen sa vi hejdå till Malin som får sin lilla pojke i augusti, Massa lycka till till henne, kommer gå superbra :D sen gick jag iaf hemma och nu sitter jag å spenderar de första timmarna av sommarlovet framför datorn. Men vad ska jag annars göra..? Ev. bio ikväll iofs, men det beror på Josse för jag ska träffa henne så beror ¨på vad hon vill ;)

Det var väl allt jag hade att få ner för tillfället, ska nog lägga in lite bilder i datan, får se om det kommer på bloggen, annars kan ni bara kolla fejan och bilddagboken ;) PUSSPUSS

Inga kommentarer: