2009-06-11

dom skulle mörda för pengar, skandalen blev dom

Hej alla sötnosar :)
Upptäckte att jag inte hann skriva något igår. Jag började med att sova ut (som varje dag), kollade lite på tv och började packa, sen drog jag till södertälje med josefine för att äta lunch/middag och köpa lite stuff. Sen åkte jag hem och packade lite till, vid 8 mötte jag emma och vi satt å rökte, drack energidryck och babblade :)

Senare såg jag The curious case of Benjamin Button, rätt bra film faktiskt :) sen skulle jag gå å lägga mig men kunde verkligen inte somna!! Så sjukt jobbigt, så jag läste, gick upp å drack vatten, läste, började på en ny bok, gick upp och kollade på vänner, läste lite till, gick upp och tog en cigg, kollade på lite vänner igen, gick upp och tog en cigg och fotade lite, gick å la mig å läste , sen vid 6 hörde jag mamma åka till jobbet. Jag tror jag somnade vid halv 7 (y) ett helvete, hade skickat sms till julle att väcka mig vid halv 11 för annars skulle jag inte hinna göra allt jag skulle göra idag. så Det blev typ 4 timmars sömn, jag är inte så trött nu men är så jävla van att inte kunna sova, dock kommer jag nog vara jätteflummig på planet, men det e bara kul :p

Idag har jag mest virrat runt och trott att jag packat men det har jag inte. fast lite, har varit i skolan och pratat med linda och lämnat filmerna jag lånade :) sen gick jag och julle till felino för att äta lunch (jag kommer gå upp i vikt OCH bli fattig, får skärpa mig på kreta :p)

Nu måste jag göra en snabbröjning i mitt rum innan jag drar till Lollo på hennes mottagning. Sedan ska jag också hinna packa ner det allra sista. Vid 7 åker vi till flygplatsen å det ska bli så naaajs, ska sätta mig vid en bar, beställa en kall bärs å njuta av att vi äntligen är på väg :) kommer fram till kreta vid 3 inatt tror jag det var, så då ska jag slagga, sen blir det upp med tuppen, solkräm å bikini på å direkt ner till poolen/stranden. Har inte bestämt mig än, just nu är jag mest sugen på poolen :p nej jag MÅSTE sluta nu, pusspuss jag hoppas jag får tillgång till internet några gånger där nere :)

2 kommentarer:

zerina sa...

Vi måste träffas!

och min blogg is back
kysspusskramsex osv.

http://teddyspoker.blogg.se sa...

när sa du att du kommer hem från kreta? Kram