2009-06-02

top noch!

Hej hej goddag goddag
Alltså ursäkta om jag har skrytit för mycket på senaste tiden men det är bara det att jag är så glad och stolt över mig själv :p så om ni är trött på det, hoppa över detta och börja på nästa stycke. Jag fick mvg i FSF (200p. kurs) och i Nofa! Är så jäävla glad :) har alltid vart den som ligger på VG-VG+ men nu har jag fått mvg i typ 4 kurser! :D skiiitstolt är jag, och det borde jag vara också, sådetså :p

Idag har jag varit i skolan och pratat om Ghana-resan, ska bli grymt! Flygbiljetter bokade - 23 oktober 21.00 från Arlanda! Vi har gått igenom alla vaccinationer som ska tas och nu ska vi kolla hemma vad våra försäkringar täcker. Detta händer på riktigt! Sen hade jag betygssnack med Sofie å Malin, mycket givande och bra för mitt ego ;) Sen har jag hängt i skolan med Zerina och efter ett tag gick vi hem till mig och kollade på vänner, helt underbart roligt som vanligt!

Vid 4-tiden drog vi ner till skönviksparken för att kolla på kungen & drottningen som är på besök. Jag såg honom genom en glasruta i hästvagnen, sedan såg jag hans hårlösa huvud utan någonting emellan! woho! Efter ett tag blev det dock kallt där så jag och Eva drog till fiket å dit kom även Josse, så vi satt där å tjattra ett tag :) Sedan ringde jag mamma och hon var vid station precis då så jag fick skuss hem, vilken röta för mig må jag säga.

Sen har jag bara varit hemma typ en timme nu, suttit vid datan och ätit middag, var dock inte ett dugg hungrig, har haft lite dålig aptit idag och igår.. skumt . Men men nu sitter min syster här och vi ska kolla på torkel i knipa :p det var längesen. "Tur att ingen fick den där feta kossan i huvvet" HAHAH, älskar den där filmen alltså :') nej men hoppas ni alla haft en lika bra dag som jag, skriv gärna kommentar :D PUSS

3 kommentarer:

zerina sa...

det va kul med dig idag hoppas du också hade det kul och...

Drottningen vinkade till mig jag trooor jag dör :D

du vill va mej

Tove sa...

HAHAH DIN IDIOT :D <3
Kungen vill va mej

Jennie sa...

Grattis till MVGna!! Skitbra! :)