2009-06-10

inget snack om hur det känns

BILJETT TILL ARVIKAFESTIVALEN BOKAD! YEAH BABY! Jag ska skrika mig hes och vara full och galen, älska i leran, och på bajamajan ska jag skita ut alla mina bekymmer! Fan vad nice det ska bli, ser verkligen fram emot Thåström, Anna ternheim och även Depeche mode, inte för att ja lyssnar på dom men själva grejen liksom ;) Ser fram emot att träffa Mowgli också såklart!

Idag har jag gått upp, sett en film, He's just not that into you, helt okej, lite knasig film :p, sen gick jag till dagis och hämtade barnen, efter det drog jag direkt till kakan och hans mottagning vilket var mycket trevligt :) Vid 23 åkte jag viktor å klara hem till mig å satt på altanen med infravärme, drack cider å snackade om sjuka grejer och en del normala saker också :) mysigt var det iaf :)

Jag är lite lätt snurrig och ska lägga mig å sova tror jag, Puss på er :)

1 kommentar:

mowgli sa...

tack va rar du är :)